ramki pod tablice rejestracyjne

Rzeczywiście samochód stał się podstawowym środkiem transportu. Jest wygodny, szybki, komfortowy. Okazuje się jednak, że flota aut w strukturach firmy może być wykorzystywana nie tylko do przemieszczania się w ramach realizacji służbowych obowiązków. Dzisiaj samochód stanowi również doskonałe narzędzie skutecznej reklamy. Specjaliści od strategii reklamowych stawiają na reklamę zewnętrzną, czyli taką, która uzupełnia przekaz nadawany w mass mediach.

Samochód jako narzędzie reklamy

Reklama na samochodzie jest skuteczna, bo ma szerokie zasięgi. Może być lokalna, jeśli auto porusza się jedynie po danym terytorium albo ogólna, jeśli delegacje realizowane są na terenie całej Polski. Warto zaznaczyć, że jej koszt jest niewielki, a wydatek jest jednorazowy i wystarcza na długi czas.

Co ciekawe, sam przekaz reklamowy na pojeździe mechanicznym może być stosowany w wieloraki sposób. Najczęściej wykorzystuje się naklejki samochodowe, które udaje się z łatwością umieszczać na szybach auta. Na naklejkach znaleźć się może hasło reklamowe, logotyp, dane teleadresowe czy informacje o głównej działalności firmy.

Oprócz naklejek stosować można też reklamę na dachu samochodu, wykorzystując tzw. kogut, podobny do tego, z jakiego korzystają taksówki. To mała forma reklamy, ale doskonale zauważalna. W nowoczesnej formie, kogut może się świecić, dzięki czemu jeszcze bardziej przyciąga uwagę, natomiast nigdy nie jest to przekaz zbyt nachalny, rozpraszający uwagę.

Kolejny typ reklamy samochodowej wykorzystuje w ramach naniesienie informacji ramki tablicy rejestracyjnej. To naprawdę niewielka powierzchnia, ale wystarczy, by nanieść logotyp czy hasło reklamowe. Trzeba również przyznać, że ramki pod tablice rejestracyjne chociaż małe, to są dobrze zauważalne. Przecież każdy kierowca musi skupiać swoją uwagę na auto jadące przed nim. Taki przekaz utrwalany jest więc podświadomie, co daje doskonałe efekty.

Co ważne, wszystkie te elementy strategii reklamowej można stosować oddzielnie, ale dla jeszcze lepszej skuteczności idealnie udaje się je łączyć, by odnieść większy sukces całościowej kampanii. Istotne jest też to, że reklamę na samochodzie mogą stosować zarówno małe firmy, które posiadają jedno auto służbowe, jak i duże korporacje, mogące pochwalić się pokaźną flotą samochodów. Wiadomo, że im jest ich więcej, tym lepsze zasięgi osiąga umieszczona na pojazdach mechanicznych reklama.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here