Spersonalizowane długopisy z nadrukiem są wykorzystywane jako narzędzie reklamowe i od lat cieszą się dużą popularnością wśród firm z wielu sektorów. Jak sprawić, by ten gadżet reklamowy skutecznie promował Twój biznes?
Długopisy reklamowe mają wiele zalet, dlatego wiele firm tak chętnie po nie sięga. Jak sprawić, by te gadżety wyróżniały się spośród innych i przyciągały uwagę potencjalnych klientów?
Po pierwsze – jakość wykonania
Długopis długopisowi nierówny. Wiele firm chcąc zaoszczędzić nieco pieniędzy na działania promocyjne decyduje się na zamówienie najtańszych gadżetów u niesprawdzonych producentów. Często są one wykonane z najtańszych, nietrwałych materiałów. Efektem jest to, że długopis szybko się psuje lub nadruk promocyjny już po kilku dniach staje się niewidoczny. Użytkownicy mogą zacząć kojarzyć firmę, od której dostali wątpliwej jakości gadżet z niską jakością. Dlatego decydując się na wykorzystanie długopisów reklamowych w swoich działaniach promocyjnych warto zdecydować się na sprawdzoną firmę, która dostarcza wysokiej jakości produkty. Dzięki temu ma się pewność, że osoba, która posiada firmowy długopis, będzie z niego korzystać przez długi czas i chwalić sobie jakość wykonania.
Dobra jakość gadżetów reklamowych nie oznacza, że przedsiębiorstwo musi przeznaczyć na długopisy dużo pieniędzy. Te artykuły piśmiennicze należą do najtańszych gadżetów reklamowych, w porównaniu z m.in. pendrive’ami czy powerbankami. Plastikowe długopisy El Primero Solid to niezwykle atrakcyjny model długopisów reklamowych. Zgrabny i ergonomiczny korpus, dostępny jest w aż 15 kolorach, co czyni ten model bardzo uniwersalnym. Długopisy z naciskanym mechanizmem włączającym są niezwykle proste w obsłudze, El Primero Solid jest właśnie jednym z nich. Jego wyjątkowość tkwi w prostocie połączonej z użytecznością.
Nieco droższe są eleganckie, metalowe długopisy z grawerem. Takie ekskluzywne gadżety są najczęściej przeznaczone dla wyselekcjonowanych klientów lub potencjalnych partnerów biznesowych.
Materiał, z jakiego jest wykonany długopis może dużo powiedzieć o przedsiębiorstwie i wspierać jego przekaz. Przykładowo, długopisy ekologiczne to rozwiązanie dla firm, które w swoich przekazach podkreślają, że dbają o środowisko naturalne.
Po drugie – odpowiednia treść
Decydując się na wykorzystanie długopisów reklamowych w swoich działaniach promocyjnych należy również zwrócić uwagę, by nadruk na tym przedmiocie był odpowiedni. Z racji tego, że powierzchnia nadruku jest ograniczona, należy zmieścić na niej najważniejszy przekaz. Może to być motto firmy, chwytliwe, zapadające w pamięć hasło reklamowe i adres strony internetowej. Podarunki dla wyjątkowych klientów mogą z kolei zawierać bardziej spersonalizowane treści. Firmy umieszczają również na długopisach reklamowych swoje logo. Dzięki nowoczesnych technikom nadruku, takim jak grawerowanie laserowe czy tampondruk, nawet najbardziej skomplikowane logotypy będą wyglądały jak oryginały.