Na co trzeba zwrócić uwagę podczas wybierania szafy chłodniczej?

0
Na co trzeba zwrócić uwagę podczas wybierania szafy chłodniczej

Szafa chłodnicza to obowiązkowy element wyposażenia praktycznie każdej kuchni albo też cukierni czy nawet sklepu przemysłowego albo spożywczego. W jaki sposób powinno się wybierać taką szafę chłodniczą? Co jest tutaj szczególnie istotne?

Zawiesia wężowe – szczegóły eksploatacyjne

0
Zawiesia wężowe - szczegóły eksploatacyjne

Klient zainteresowany zakupem zawiesi wężowych, może – przynajmniej w teorii – zdobyć wiele różnych informacji na temat wybranego przez siebie produktu. Niestety zwykle dotyczą one fabrycznie nowych rozwiązań. Tymczasem w trakcie eksploatacji może pojawić się wiele różnych problemów, które doświadczony Użytkownik winien rozwiązać.

Czym dokładnie jest audyt energetyczny?

0
Czym dokładnie jest audyt energetyczny

Warto wiedzieć, że audyty energetyczne zawierają wszystkie wytyczne związane z wykonaniem termomodernizacji danego budynku. Są to bowiem ulepszenia, które będą pozwalały na jego użytkowanie przy zdecydowanie niższym zużyciu energii do wentylacji, ogrzewania czy nawet przygotowania ciepłej wody.

Systemy asekuracyjne

0
Systemy asekuracyjne

Prace na wysokości to praca znajdująca się powyżej 1 metra nad poziomem podłogi lub ziemi. Są to prace, które związane są z zagrożeniem upadkiem i należą do prac szczególnie niebezpiecznych. Upadek z wysokości jest jednym z najczęstszych przyczyn wypadków przy pracy.

Porównywanie chwilówek – gdzie i jak?

0
Porównywanie chwilówek

Szukanie odpowiedniej oferty pożyczki pozabankowej może być bardzo czasochłonne. Na rynku funkcjonuje bardzo duża liczba firm, oferujących chwilówki przez Internet. Zapoznanie się z każdą ofertą z osobna stanowi wyzwanie, któremu trudno jest sprostać. Całe szczęście, że nie trzeba tego robić. Zrobi to za nas porównywarka pożyczek.

Porównanie chwilówek – zrób to w jednym miejscu!

Dlaczego porównanie chwilówek jest takie ważne? Po prostu dzięki temu nie tylko znajdziemy ofertę najkorzystniejszą, ale także nie stracimy czasu na składanie wniosku tam, gdzie zostanie on z różnych względów odrzucony. Co najważniejsze, za sprawą porównywarki chwilówek przejrzymy oferty szybko i wygodnie, w jednym miejscu.

O tym, czy dana pożyczka online jest atrakcyjna lub dla nas dostępna, decydują nasze indywidualne potrzeby oraz sytuacja, w jakiej się znajdujemy. Firmy pożyczkowe robią naprawdę wiele, aby urozmaicić swoje produkty, wzbogacając oferty o jakieś dodatkowe, korzystne dla klientów rozwiązania i udogodnienia.

Porównanie pożyczek chwilówek – co jest ważne?

W chwili porównywania pożyczek online trzeba wziąć pod uwagę warunki, które sami musimy spełnić. Kiedy mamy złą historię kredytową, musimy szukać pożyczek bez BIK. A gdy nie mamy skończonych 21 lat, to nie warto nawet składać wniosku o pożyczkę do firmy, która udziela je osobom powyżej 21 roku życia. Podobnie jest, gdy szukamy pożyczki na wyższą kwotę lub na dłuższy okres, możemy zmarnować sporo czasu, zanim znajdziemy takiego pożyczkodawcę, który faktycznie ją oferuje.

zestawienie chwilówek

Żeby znaleźć tak szczegółowe informacje tylko przez wyszukiwarkę, trzeba dokładnie przejrzeć całą stronę firmy pożyczkowej. Musielibyśmy zatem poświęcić mnóstwo czasu, na przeanalizowanie chociaż kilku ofert. Na szczęście nie musimy tego robić – porównywarka chwilówek da nam zestawienie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu aktualnych ofert w jednym miejscu – w sposób czytelny i dokładny.

Porównywarka chwilówek online – krok po kroku

Korzystanie z porównywarki online jest niezwykle proste. Wystarczy:

  • wejść na stronę porównywarki
  • wybrać rodzaj pożyczki – krótkoterminowe lub ratalne
  • określić za pomocą suwaków kwotę pożyczki i długość terminu spłaty
  • zaznaczyć czy chcemy otrzymać zestawienie z ofertą darmowych pożyczek

Następnie wyświetli nam się lista ofert pożyczek pozabankowych, które spełniają zadane kryteria. Zobaczymy RRSO poszczególnych ofert oraz szereg podstawowych i bardziej szczegółowych informacji (czy pożyczki są refinansowane, ich ocenę, zakres usług, adres firmy).

Żeby porównać konkretne oferty, wystarczy je zaznaczyć i wyświetlą się one w postaci listy, w której uwzględnione zostaną wszystkie istotne parametry chwilówek – łącznie z czasem ich uzyskania, kosztami czy okresami kredytowania. Oprócz tego na porównywarce znajdziemy ranking chwilówek, który tworzony jest na podstawie ocen i opinii klientów, co również jest pomocne przy podjęciu ostatecznej decyzji.

Wszystko, co chcesz wiedzieć o uprawnieniach SEP

0
Wszystko, co chcesz wiedzieć o uprawnieniach SEP

Zainteresowało cię ogłoszenie o pracę, ale jednym z wymogów jest posiadanie uprawnień SEP. Nie bardzo wiesz, o co chodzi. Zastanawiasz się też, gdzie je uzyskać. Zaraz się tego dowiesz.

Gdzie wykorzystuje się plastikowe pojemniki?

0
Gdzie wykorzystuje się plastikowe pojemniki

Plastik nazywany jest materiałem, który zrewolucjonizował przemysł. Służy do wykonywania z niego bardzo wielu przedmiotów, zaś jego cechy sprawiają, że są one stosunkowo trwałe i nie sprawiają problemów podczas ich użytkowania.

Scoring BIK – co to jest?

0
Scoring BIK – co to jest?

Każdy bank przed udzieleniem kredytu swojemu klientowi musi ocenić ryzyko, jakie może wiązać się z pożyczeniem mu pieniędzy. Dzięki temu instytucje finansowe minimalizują straty, które wiążą się z udzieleniem kredytu nieuczciwym kredytobiorcom, którzy nie mają zamiaru lub nie dadzą rady spłacić swojego długu. Podczas oceny ryzyka bardzo pomocny jest scoring BIK. Im jest on wyższy, tym większą mamy szansę na otrzymanie kredytu. Zobacz co to jest scoring BIK i co ma na niego wpływ.

Co to jest scoring BIK?

Inaczej mówiąc scoring jest oceną punktową, którą posiada każdy kto widnieje w BIK. Biuro Informacji Kredytowej gromadzi informacje na temat kredytobiorców – tego, jak radzą sobie oni ze spłatą swoich kredytów i jaka jest ich kultura płatnicza. Na tej podstawie BIK przydziela punkty każdemu z osobna, jak łatwo się domyślić im bardziej sumienny kredytobiorca, tym więcej punktów otrzyma on od BIK.

Punkty BIK wynikają bezpośrednio z naszej historii kredytowej dlatego każda osoba, która chce mieć dobry scoring powinna o nią zadbać. Każdy bank, a nawet prywatna firma pożyczkowa może skorzystać z pomocy BIK i sprawdzić scoring klienta, który ubiega się o dany produkt finansowy. Jest to więc kluczowy czynnik, który może przesądzić o tym, czy odstaniemy (czy też nie) kredyt.

Ocena punktowa w BIK – przedziały

Scoring Biura Informacji Kredytowej można podzielić na kilka przedziałów. Ocena punktowa zaczyna się na jednym punkcie, a może skończyć nawet na stu. Jak już wiemy im większa ocena punktowa, tym większą szansę mamy na otrzymanie kredytu. Osoby, które mogą pochwalić się scoringiem w okolicach 100 punktów są dla banku najbardziej wiarygodnymi klientami.

Jeśli Twój scoring spada poniżej 70 punktów, to banki nie będą spoglądać na Ciebie aż tak łaskawym okiem. Mogą one wymagać spełnienia dodatkowych warunków, aby udzielić Ci kredytu  np. wykupienia ubezpieczenia lub posiadania wkładu własnego.

Osoby, które mają ocenę punktową niższą niż 50 punktów, nadal mają szansę na otrzymanie kredytu, jednak raczej nie będą to duże kwoty, a niektóre banki mogą odmówić im udzielenia jakichkolwiek zobowiązań.

Jak poprawić swoją ocenę punktową?

Budowanie dobrego scoringu w BIK może zająć trochę czasu jednak warto się tym zająć. Wystarczy, że spłata kredytów nigdy nie będzie sprawiała Ci problemów i będziesz regulował swoje długi zawsze w terminie. Warto także kontrolować ilość zobowiązań, które musisz spłacać jednocześnie – niech nie będzie ich za dużo. Warto również skontaktować się z doradcą finansowym https://splatakredytow.pl/splata-kredytow/, który podpowie Ci jak poprawić ocenę punktową w BIK.

Jak zdobyć dofinansowanie do okularów od pracodawcy?

0
dofinansowanie do okularów

Jeżeli wykonujemy pracę, która składania nas do korzystania z komputera przez określoną ilość godzin w ciągu dnia, możemy się starać o dofinansowanie do okularów korekcyjnych od pracodawcy. Pracodawca może sfinansować część tej kwoty lub całość. Jakie warunki, należy spełnić?

Jakie są warunki otrzymania dofinansowania do okularów przez pracodawcę?

Jeżeli odczuwamy potrzebę wykonania okularów korekcyjnych do pracy i chcemy postarać się o dofinansowanie całkowite lub częściowe od pracodawcy, musimy spełnić kilka warunków, jakich?

Po pierwsze musimy otrzymać stosowne zaświadczenie od okulisty. Musimy jednak pamiętać, że jest ono wydawane wyłącznie w czasie przeprowadzania profilaktycznych badań pracowniczych. Zaświadczenia nie można otrzymać podczas każdej wizyty u specjalisty.

Po drugie dofinansowanie, należy się wyłącznie osobie, która wykonuje swoje obowiązki pracownicze przed monitorem komputera. Bez znaczenia jaki to rodzaj sprzętu.

Po trzecie, aby otrzymać dofinansowanie do okularów musimy spełnić wymóg czasowy.
Dotyczy on czasu pracy, spędzonego przed monitorem, podczas wykonywania obowiązków służbowych. Nie może być on krótszy, niż połowa dobowego wymiaru czasu pracy, czyli musi przekraczać 4 godziny każdego dnia.

Przeczytaj też: http://www.humanuniversity.pl/hot-desking-co-to-takiego/

Jaką kwotę dofinansowania możemy uzyskać od pracodawcy na okulary korekcyjne?

Kiedy spełniliśmy wszelkie wymogi, pracodawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów okularów korekcyjnych. Istnieją jednak pewne ograniczenia, pokrycie kosztów może być całkowite lub częściowe. Wynika to z wewnętrznych regulacji firmowych.

W prawie pracy, niestety nie jesteśmy w stanie się doszukać informacji na temat wysokość dofinansowania. Zostało przyjęte tylko to, że dofinansowaniem mogą być objęte soczewki okularowe i oprawki w standardzie podstawowym. Jeżeli nie posiadamy wolnych środków, nie możemy wybrać więc okularów, które posiadają powłokę antyrefleksyjną lub są progresywne. Wtedy ich koszt jest wyższy, różnicę po otrzymaniu dofinansowania, musimy dopłacić z własnej kieszeni.

Źródło: https://www.parales.pl/

Samochód nie tylko jako środek transportu

0
ramki pod tablice rejestracyjne

Rzeczywiście samochód stał się podstawowym środkiem transportu. Jest wygodny, szybki, komfortowy. Okazuje się jednak, że flota aut w strukturach firmy może być wykorzystywana nie tylko do przemieszczania się w ramach realizacji służbowych obowiązków. Dzisiaj samochód stanowi również doskonałe narzędzie skutecznej reklamy. Specjaliści od strategii reklamowych stawiają na reklamę zewnętrzną, czyli taką, która uzupełnia przekaz nadawany w mass mediach.

Samochód jako narzędzie reklamy

Reklama na samochodzie jest skuteczna, bo ma szerokie zasięgi. Może być lokalna, jeśli auto porusza się jedynie po danym terytorium albo ogólna, jeśli delegacje realizowane są na terenie całej Polski. Warto zaznaczyć, że jej koszt jest niewielki, a wydatek jest jednorazowy i wystarcza na długi czas.

Co ciekawe, sam przekaz reklamowy na pojeździe mechanicznym może być stosowany w wieloraki sposób. Najczęściej wykorzystuje się naklejki samochodowe, które udaje się z łatwością umieszczać na szybach auta. Na naklejkach znaleźć się może hasło reklamowe, logotyp, dane teleadresowe czy informacje o głównej działalności firmy.

Oprócz naklejek stosować można też reklamę na dachu samochodu, wykorzystując tzw. kogut, podobny do tego, z jakiego korzystają taksówki. To mała forma reklamy, ale doskonale zauważalna. W nowoczesnej formie, kogut może się świecić, dzięki czemu jeszcze bardziej przyciąga uwagę, natomiast nigdy nie jest to przekaz zbyt nachalny, rozpraszający uwagę.

Kolejny typ reklamy samochodowej wykorzystuje w ramach naniesienie informacji ramki tablicy rejestracyjnej. To naprawdę niewielka powierzchnia, ale wystarczy, by nanieść logotyp czy hasło reklamowe. Trzeba również przyznać, że ramki pod tablice rejestracyjne chociaż małe, to są dobrze zauważalne. Przecież każdy kierowca musi skupiać swoją uwagę na auto jadące przed nim. Taki przekaz utrwalany jest więc podświadomie, co daje doskonałe efekty.

Co ważne, wszystkie te elementy strategii reklamowej można stosować oddzielnie, ale dla jeszcze lepszej skuteczności idealnie udaje się je łączyć, by odnieść większy sukces całościowej kampanii. Istotne jest też to, że reklamę na samochodzie mogą stosować zarówno małe firmy, które posiadają jedno auto służbowe, jak i duże korporacje, mogące pochwalić się pokaźną flotą samochodów. Wiadomo, że im jest ich więcej, tym lepsze zasięgi osiąga umieszczona na pojazdach mechanicznych reklama.

ZOBACZ TEŻ